Obecná informace
Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží u  kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže  se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle  následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné  době vyřízena. 
 V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat !
Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zásilky od dopravce zkontrolovat, zda  je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V  případě poškození zásilku odmítne. 
 Pokud kupující zjistí až po zaplacení a rozbalení, že je zásilka  poškozena, kontaktuje n8s. Veškeré zboží je pojištěno a v případě  poškození bude zákazníkovi dodán nový výrobek či vrácena částka v plné  výši kupní ceny zboží včetně přepravného.
Reklamace v záruční době
Kupující je povinen prokázat datum o nákupu zboží.  Kupující je povinen doložit nákup zboží kopií faktury nebo paragonu. 
 Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční  době, která činí 24 měsíců.  Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním  výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací.  Na takové vady se záruka nevztahuje. 
 Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů)  způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a  není tedy důvodem k reklamaci. 
 Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.  V případě neoprávněné reklamce si prodávající vyhrazuje právo kupujícímu  (reklamujícímu) účtovat nezbytné náklady spojené s reklamací zboží. V takovém  případě musí být neoprávněnost reklamace doložena ze strany  prodávajícího písemným vyjádřením autorizované servisní organizace dané  značky.
Postup při reklamaci
Pro nejrychlejší vyřízení reklamace nahlaste závadu na níže uvedený kontakt.  Zboží k reklamaci předejte osobně v naší kamenné prodejně nebo zašlete na její adresu:
 
 Nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu. 
 V případě, že zasíláte zboží k oprávněné reklamaci na vlastní náklady,  je možné požadovat slevu při dalším nákupu v hodnotě dopravného. 
 Výši dopravného je třeba doložit dokladem o zaplacení (např. podacím lístkem).
Česká obchodní inspekce (ČOI) je subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, tzv. ADR (alternative dispute resolution). Cílem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran. ADR při ČOI je notifikovaným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeným na seznamu 
Evropské komise. 
Nahlašování reklamací:  Tel.: 603 828 524
 e-mail:
info@galaxybike.czODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
1. PRAVO ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY
 
1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni  uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než  dopravce) převezmete zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy  informovat společnost Galaxy4bike s.r.o, se sídlem Nademlejnská 600/1 Praha                                                                           identifikační číslo:  24683205, formou jednostranného právního jednání  (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Mánesova 57, Jablonec nad Nisou, 466 02, nebo e-mailem na : info@galaxybike.cz). 
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od  smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
 2. DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů  ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás  obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi  zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený).  Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční  transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.  Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle  toho, co nastane dříve.
2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v  důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a  vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy,  zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o  odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.